Известие

Collapse
No announcement yet.

Силно скърцане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Силно скърцане

    Здравейте ,колеги.От 3 дена съм горд собственик на алфа 156 2,4 136 коня 98г.Колата е нов внос и ето ,че още на 3-ия ден вече съм с проблем.Започно здраво скърцане от кормилната област.Дори и при леко помръдване на волана скърца адски,интересното е че като я купих нямаше и помен от това ,но явно мошенниците от автокъщата са си свършили добре работата.Много бих се радвал,ако някой ме упъти от какво може да идва този шум и какво е решението.

    И още едно въпросче свързано с турбото.Чувствително ускорение се усеще между 2500-3200 оборота и над тях колата заспива,ускорява ,но не със същия темп.Това нормално ли е или има нужда от майстор?
    Alfa 156 2.4 136 hps

  • #2
    Ами скърцането е болка на 156-ците! Решение на проблема е подмяна на тампоните на горните и долни носачи+евентуален рециклаж на шарнирите като вече дали с обикновенни или полиоретанови ти ще си решаваш!
    Отностно 2 проблем, който същност не е проблем, в този диапазон колата е максималния си въртящ момент и това е нормално, въпреки това това "залепяне на седалките" трябва да го усещаш още от около 2000 оборота!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      А колко пари би струвала процедурата?!? А по втория "проблем" ,като че ли започва над 2500 оборота
      Alfa 156 2.4 136 hps

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от darad Покажи съобщение
        Здравейте ,колеги.От 3 дена съм горд собственик на алфа 156 2,4 136 коня 98г.Колата е нов внос и ето ,че още на 3-ия ден вече съм с проблем.Започно здраво скърцане от кормилната област.Дори и при леко помръдване на волана скърца адски,интересното е че като я купих нямаше и помен от това ,но явно мошенниците от автокъщата са си свършили добре работата.Много бих се радвал,ако някой ме упъти от какво може да идва този шум и какво е решението.

        И още едно въпросче свързано с турбото.Чувствително ускорение се усеще между 2500-3200 оборота и над тях колата заспива,ускорява ,но не със същия темп.Това нормално ли е или има нужда от майстор?
        Ако скърца и при въртене на волана, най вероятно са ти се разсъхнали шарнирите ( по вероятно долните ) на предните носачи. Провери ги дали са им здрави прахозащитните маншони и ако са и нямаш луфт в шарнирите, само ги гресирай
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от darad Покажи съобщение
          ...А по втория "проблем" ,като че ли започва над 2500 оборота
          Не е нормално. Трябва да почне още откъм 1800, като на 2000 вече "тегли" здраво. Така до 4000, след това отслабва. Има само едно леко замисляне около 2700, когато променя геометрията на турбината.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Скърцането най вероятно е от тампоните на горни или долни носачи.
            0888515205

            Comment


            • #7
              Ако скърцането се получава при тръгване - да, тампони са на горните носачи и скърцането е леко.

              Ако скърцането се получава при въртене на волана дори на място със запален мотор, много вероятно е да е рейката. Провери си хидравличната течност ако е намаляла, от това е и значи някъде тече. Долей и виж дали пак ще скърца. Ако е веднага след доливането отново скърца провери вече шарнирите на долниа носач както каза колегата. Предполагам, че ако е намаляла и долейш ще спре да скърца и до 2-3 дни пак ще почне. Тогава рейката ти е пукната. Сблъсках се с такова нещо. За около 1 месец налях 2 литра хидравлична течност..

              Та провери тези неща и кажи какво е излезнало
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD '99

              Коленича само пред господ,но не го виждам тука..

              Comment


              • #8
                Благодаря за съветите.Сряда ще я водя на доктор и ще видя от какво е скърцането,че все повече ме озадачава,защото се появява след няколко километра каране ,а не веднага.
                Alfa 156 2.4 136 hps

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от darad Покажи съобщение
                  Благодаря за съветите.Сряда ще я водя на доктор и ще видя от какво е скърцането,че все повече ме озадачава,защото се появява след няколко километра каране ,а не веднага.
                  ЯВно е тампон.
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD '99

                  Коленича само пред господ,но не го виждам тука..

                  Comment


                  • #10
                    Според мен, ако има скърцане при въртенне на волана на място, то или са тампони на горни носачи, или скърцането идва от шарнирите на носачите!
                    Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 11:33.
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Използвам темата за де не саздавам нова и при мен има скърцане сутрин като е подкарам като мина през дупка и скърца много гадно отпред в ляво на като мина през няколко дупки и скърцането изчезва посаветваха ме да напръскам тампоните на носачите с ВД40 но искам да знам и вашето мнение благодаря предварително

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Petko_911 Покажи съобщение
                        Използвам темата за де не саздавам нова и при мен има скърцане сутрин като е подкарам като мина през дупка и скърца много гадно отпред в ляво на като мина през няколко дупки и скърцането изчезва посаветваха ме да напръскам тампоните на носачите с ВД40 но искам да знам и вашето мнение благодаря предварително
                        Най-вероятно тампони на горните носачи Сега е топло, ама чакай да застудее да видиш каква симфония е. С ВД40 скърцането може да изчезне само временно и ще съсипеш тампоните още по-бързо. За нови си.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Petko_911 Покажи съобщение
                          Използвам темата за де не саздавам нова и при мен има скърцане сутрин като е подкарам като мина през дупка и скърца много гадно отпред в ляво на като мина през няколко дупки и скърцането изчезва посаветваха ме да напръскам тампоните на носачите с ВД40 но искам да знам и вашето мнение благодаря предварително
                          Както горни така може и от долни носачи да е.Само с нов се оправя.
                          0888515205

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Petko_911 Покажи съобщение
                            Използвам темата за де не саздавам нова и при мен има скърцане сутрин като е подкарам като мина през дупка и скърца много гадно отпред в ляво на като мина през няколко дупки и скърцането изчезва посаветваха ме да напръскам тампоните на носачите с ВД40 но искам да знам и вашето мнение благодаря предварително
                            Ако скърцането се засилва,колкото повече караш и се чува повече при промяна на скоростта на движение и при бавно минаване през неравности,най-вероятно е улетял някой от долните шарнири.И майта скърцаше така на умряло,а видимо не се усещаше,че е разбит гадът.Трябваше да разколачим цялата предница,за да го намерим.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Типичен проблем за Алфа 156 до колкото разбирам и от нашите и Ю-Кей-ските форуми.

                              Силното скърцане се появи и при мен, въпреки че преди около 6000 км е сменян носач.

                              Скърца лявото колело, при потегляне от студен автомобил. Скърца по паветата, скърца в дупки и на легнали полицаи (т.е. по вдлъбнатини и издатини).

                              Скърцането поспира след 1км каране, но напомня за себе си на завои и дупки.

                              Чудя се, при положение, че предишния собственик е сменял носач преди 6000 км, и при все, че вероятно сегашния носач не е оригинален, кое решение е по-разумно: тампони или цели носачи?

                              Смазване с ВД40 не помага - опитах, самозалъгване е като цяло.

                              Ще ми се да елиминирам проблема в моята кола с дълготрайно решение, че иначе всичко друго си е наред...

                              2002 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon
                              .

                              Comment

                              Working...
                              X